30 de març 2012

Testejant-me a mi i a les Trabuco 14


Els dolors als lligaments del genoll han desaparegut totalment després de 2 setmanes de bondat i de fer cas al Jordi, el podòleg de la Clínica del Peu. Diagnosis: pronació per tíbia vara degut a sistema Air Max del meu calçat, fatal per l’amortiment! Solució ben senzilla: evitar plantilles amb un bon calçat d’una horma i amortiment adequada a la meva petjada. Em va proposar les Asics Gel-Trabuco 14. Ahir les vaig posar a prova i...com un guant! Arrapades al peu però folgades de les puntes, impacte suau en baixada i pla, tacte sensitiu del terreny però sense notar arestes i bona transmissió de palanca taló-puntera! I el millor...ni gota de dolor als genolls!!!
La ruta d’ahir era una que tenia al cap des de feia mesos: remuntar un tram del Besòs fins a Montcada, pujar al Puig Castellar per darrera (42’), resseguir la carena per la Vallensana fins al mirador del Collet i atacar la Coscollada (1h 21’) per acabar de conèixer el recorregut de l’Endimoniada-2012. Des de la torre de guaita, començar el descens envoltant Can Ruti, deixant la Conreria a l’esquerra, i acabant al Pitch&Put de Canyet per entrar a zona urbana a través de la Morera i Dalt la Vila fins a la porta de casa. Temps total: 2h 21’ 29” ...amb diverses mini-aturades per fer fotos, consultar el mapa, canviar de corriol i reprendre el GR92...i amb la discografia de Nirvana sencera als auriculars! Distància total: 19,34 km amb un desnivell acumulat de 1175 metres, aprox.









Tenim un país preciós, un clima bondadós i una natura generosa, però quan estic en un cim i veig tanta contaminació sobre les nostres ciutats em pregunto: i ara haig de baixar cap allà?

Montcada des del camí dels minerals


Al peu del Puig Castellar
 
Badalona des de la Coscollada



























La recomanació del post d’avui és per a la botiga alemana on-line de material esportiu de running Keller-Sports.
Ofereix descomptes del 15% i enviament gratis en 3 dies per a compres superiors a 75€.

1 comentari:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Jo és que no soc ni prunador, ni supinador: soc fumador