27 de febrer 2012

Primeres Pedres al Chillida Leku

Aquest passat cap de setmana hem fet una immersió guipuzkoana en tots els sentits.

Dissabte a la tarda els Veterans del CN Bétulo vem participar en el XVIII descens de la ria de Orio. Una gran festa del rem al bressol del rem! Ni punt de comparació entre remar en Trainera basca, més llarga i estilitzada,  i el Llagut català, més ample i curt, però la regata va valer la pena.

L'endemà, Luis Chillida ens va obrir les portes del Chillida Leku, prèvia cita pactada. El dia boirós, humit i blanc va contribuir a fer-nos viure una experiència excepcional en un paratge màgic, carregat de significats sensitius, iniciàtics, envoltats de l'obra de Chillida, de la seva presència feta art. Vaig aprofitar la ocasió per obsequiar a Luís Chillida amb 2 exemplars del llibre de Primeres Pedres i seguir, per tant, amb la permanent refundació de la ciutat de Badalona. Al posar el llibre-cub, la cinquena Pedra, damunt la pedra de granet esculpida a l'entrada del recinte vaig tenir la sensació d'encaix i de pertinença, de repòs: les Primeres Pedres al Chillida Leku!


2 comentaris:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

K kabrón!!! Jo aquest estiu vaig voler anar al Chillida Leku i no va haver-hi manera. I mira que ho vaig provar per tots els mitjans! Quina enveja nano!

Anònim ha dit...

Impressionants les dues imatges!!
Felicitats per la remada i per la visita ;)